SILNIK 4-CYLINDROWY

SERIA ZE STEROWANIEM ELEKTRONICZNYM

DF140BG/DF115BG

DF140BG/DF115BG

Dzięki najlepszym osiągom i cechom nowy DF140BG/DF115BG gra w wyższej lidze.

DF115BG
już od 60 000 zł
DF140BG
już od 63 500 zł
Zobacz pełny cennik
Picture of boat using DF175AP/DF150AP Picture of boat using DF175AP/DF150AP

Suzuki Selective Rotation

Suzuki Selective Rotation to pierwsza w historii technologia, umożliwiająca przełączanie trybu działania przekładni oraz wybór kierunku pracy śruby – ze standardowego na przeciwbieżny – użyta w silnikach tej klasy. W większych łodziach napędzanych przez kilka silników zaburtowych do zmiany kierunku pracy śruby wystarczy przełączenie trybu pracy przekładni i zamontowanie śruby przeciwbieżnej*1.

  1. Przed zmianą silnika pracującego w trybie standardowym na jednostkę pracującą w trybie przeciwbieżnym należy skonsultować się ze sprzedawcą.
    Dodatkowy przełącznik i śruba są niezbędne, aby skorzystać z funkcji wyboru kierunku pracy śruby.

Suzuki Precision Control

Suzuki Precision Control to zaawansowany, komputerowy układ sterowania przepustnicą, który przekazuje informacje za pomocą sygnałów elektrycznych, eliminując cięgna mechaniczne. Cięgna te stanowią wyposażenie tradycyjnych układów sterowania, których wadami jest tarcie i opór. Razem z układem spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control powoduje wyraźne ograniczenie zużycia paliwa w szerokim zakresie pracy silnika.

  • Czterocylindrowy rzędowy silnik Suzuki „Big Block” o pojemności 2 867 cm3 i wysokim stopniu sprężania generuje moc rzędu 129kW (175KM) i 110kW (150KM), zachowując rewelacyjne przyspieszenie i duży moment obrotowy przy niskich obrotach.
  • Czujniki spalania detonacyjnego i tlenu oraz system wykrywania wody w paliwie zwiększają żywotność jednostki.
  • Układ zmiennych faz rozrządu (VVT) zapewnia wyższy moment obrotowy w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych dla większego przyspieszenia.
  • Wielostopniowy wtrysk powietrza odpowiada za wyjątkową efektywność jednostki.
  • Rezonator niweluje hałas generowany przez układ dolotowy i zapewnia cichszą pracę silnika.
  • Bezkluczykowy system startowy umożliwia łatwy i płynny rozruch silnika i działa jak immobilizer, dzięki czemu zapewnia lepsze zabezpieczenie przed kradzieżą.
  • Lakier Pearl Nebular Black i wypukłe logo po bokach dają silnikom wyszukany wygląd.

Big Block – silnik do zadań specjalnych

Nowe DF175AP i DF150AP zaprojektowane zostały na bazie rzędowego czterocylindrowego 4-suwowego silnika „Big Block” o pojemności 2 867 cm3. Dzięki głowicy w układzie DOHC i zastosowaniu czterech zaworów na cylinder, udało się osiągnąć naprawdę wysoką wydajność. Inżynierowie Suzuki dołożyli starań, by mimo dużej pojemności, odpowiadające za większe przyspieszenie i prędkość, wymiary i waga silnika były możliwie jak najmniejsze.
Obie jednostki zostały wyposażone w najbardziej zaawansowane technologie Suzuki, opracowane w celu podniesienia wydajności silnika.

Wysoki stopień sprężania 10,2:1 oraz największa pojemność w swojej klasie*2

Stopień sprężania i pojemność to kluczowe czynniki, od których zależą wydajność i moc silnika. Pojemność ma bezpośredni wpływ na przyspieszenie i moment obrotowy: większa pojemność to większe przyspieszenie i mocniejszy moment obrotowy. Wyższy stopień sprężania poprawia efektywność procesu spalania, co skutkuje zauważalną poprawą wydajności i mocy jednostki. Inżynierowie Suzuki, wykorzystując duże doświadczenie w projektowaniu silników dla sportów motorowych oraz fachową wiedzę w zakresie budowy silników wyścigowych, połączyli pojemność 2867 cm3 (największą w danej klasie) z wysokim stopniem sprężania – 10,2:1, dzięki czemu kompaktowe silniki mogą pochwalić się doskonałymi osiągami.

*2:Stan na sierpień 2016 r.

Układ pośrednich kanałów dolotowych

Osłony silników DF200AP/DF200A/DF175AP/DF150AP mają nowoczesny drapieżny wygląd. Ale nie chodzi tylko o estetykę, ponieważ pod obudową wszystko kręci się wokół funkcjonalności. Pod pokrywą silników znajduje się układ pośrednich kanałów dolotowych, który doprowadza zimniejsze powietrze do cylindrów. A im zimniejsze powietrze, tym lepsza wydajność silnika i jego przyspieszenie w górnym zakresie. Linia osłony również została zaprojektowana tak, by utrzymywać niską temperaturę wewnątrz silnika, a dzięki umieszczonym w jego wnętrzu otworom chłodzącym, koło zamachowe może wypychać gorące powietrze na zewnątrz.

Diagram of Semi-Direct Air Intake System
Diagram of Semi-Direct Air Intake System

Suzuki Precision Control (Electronic Throttle and Shift System)

Suzuki Precision Control to zaawansowany komputerowy układ sterowania, który przekazuje informacje za pomocą sygnałów elektrycznych, eliminując cięgna mechaniczne. Cięgna te stanowią wyposażenie tradycyjnych układów sterowania, których wadami były tarcie i opór. Kiedy Ty cieszysz się płynną jazdą, komputer sterujący pracą układu przetwarza i przekazuje polecenia w czasie rzeczywistym do elementów wykonawczych w silniku, które zapewniają precyzyjne sterowanie przepustnicą oraz płynną i szybką zmianę biegów. Działanie układu jest najlepiej widoczne, kiedy silnik pracuje płynnie i dokładnie z niską prędkością obrotową. Połączenie tego układu z układem Lean Burn pozwala na sterowanie przepływem paliwa i powietrza w taki sposób, aby rozszerzyć zakres dostępnych prędkości obrotowych, jednocześnie obniżając zużycie paliwa w szerokim zakresie pracy. Układ precyzyjnego sterowania Suzuki jest wyposażony w funkcje chroniące silnik i zespół napędowy przed uszkodzeniem w wyniku nieprawidłowego sterowania. Jego budowa i prosty układ elektryczny umożliwiają łatwy montaż, co oznacza skrócenie czasu potrzebnego na mocowanie i regulację silnika.
Układ zapewnia precyzyjne sterowanie jednym, dwoma, trzema lub czterema silnikami, a także z dwóch stanowisk sterowych.

Diagram of Suzuki Precision Control (Electronic Throttle and Shift System)

Suzuki's Lean Burn Control System

Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control to inteligentny system, który monitoruje pracę silnika w różnych warunkach, przewiduje zapotrzebowanie na paliwo i podaje uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ ten wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90A/80A/70A, został zaimplementowany także w DF60A z uwagi na fakt, iż zapewnia on nieporównywalne obniżenie zużycia paliwa odczuwalne zarówno w przypadku niskich, jak i wysokich obrotów, na których silnik pracuje przez większość czasu. Przeprowadzone testy laboratoryjne dowodzą, że przy średnich prędkościach silniki charakteryzuje się niższym o 23% zużyciem paliwa w porównaniu z poprzednim modelem.

Układ stabilizujący pracę silnika

Jedną z cech typowych dla rzędowych silników czterocylindrowych podczas pracy na wysokich obrotach są drgania wtórne wynikające z pracy tłoków – aby je zneutralizować, Inżynierowie Suzuki opracowali system, mający na celu stabilizację pracy tłoków za pomocą ruchu pionowego. Układ stabilizujący został wyposażony w dwie sekcje, lewą i prawą, poruszające się w przeciwnych kierunkach z prędkością dwukrotnie przewyższającą prędkość wała korbowego, tym samym efektywnie równoważąc drgania wtórne i zapewniając płynniejszą pracę silnika.

O2 Sensor Feedback Control System – układ z czujnikiem tlenu, który steruje składem mieszanki paliwowo-powietrznej

Podobnie jak flagowy silnik Suzuki DF300AP, modele DF150A/DF140A/115A/100C również zostały wyposażone w układ z czujnikiem tlenu O2 Sensor Feedback System, który zapewnia niższy i bardziej stabilny poziom emisji zanieczyszczeń. Układ kontroluje i steruje składem mieszanki paliwowo-powietrznej w każdym zakresie pracy silnika, dostarczając optymalną ilość paliwa przy każdej prędkości.

Komora rezonacyjna

Układ wydechowy to dobrze znana użytkownikom silników zaburtowych przyczyna hałasu. Innym jego źródłem, często pomijanym, jest kolektor dolotowy. Powietrze zasysane do kolektora dolotowego przy dużych prędkościach może generować ostry dźwięk. DF200A został wyposażony w rezonator na kolektorze dolotowym, który redukuje tego rodzaju hałas, sprawiając, że praca silnika jest wyjątkowo cicha.

Picture of Resonator
Diagram of Resonator

Knock Sensor

Zainstalowany w silniku moduł ECM stale monitoruje działanie silnika oraz warunki pracy, a następnie przewiduje zapotrzebowanie na paliwo i podaje mniejszą, dokładniejszą dawkę mieszanki w całym zakresie pracy silnika.

System mocowania z tulejami

DF175AP i DF150AP wyposażone zostały w układ tulei wzdłużnych wykonanych z miękkiej i twardej mieszanki gumowej, zabezpieczających zarówno górne, jak i dolne mocowania silnika w celu redukcji drgań i zapewnienia stabilniejszej pracy. Tuleje wykonane z miękkiej mieszanki gumowej używane są w celu absorbowania drgań generowanych podczas pracy silnika w zakresie od biegu jałowego do 2000 obrotów, podczas gdy twardsza mieszanka odpowiada za stabilniejszą pracę pod dużym obciążeniem, zwiększając tym samym moc i wydajność jednostki.

VVT (Zmienne fazy rozrządu)

Zmienne fazy rozrządu (VVT) to rozwiązanie wykorzystywane w wielu silnikach Suzuki. Jego celem jest zapewnienie najwyższej wydajności jednostki we wszystkich zakresach mocy silnika, przy jednoczesnym zachowaniu korzyści płynących z czterosuwowej technologii. Innowacyjny zarys krzywek układu zmiennych faz rozrządu został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić maksymalną moc i wydajność przy wysokich obrotach. Jest on wykorzystywany do kontrolowania otwarcia i zamknięcia zaworów układu dolotowego, w zależności od trybu pracy silnika. Umożliwia to zapewnienie maksymalnej mocy silnika, niezależnie od trybu pracy, a także wytworzenie odpowiedniego momentu obrotowego i doskonałego przyspieszenia. Proces ma charakter automatyczny, pozwalając Ci bez przeszkód cieszyć się mocą i wydajnością swojej łodzi.

Cicha praca

Silniki czterosuwowe Suzuki od lat uznawane są za wyjątkowo ciche. Inżynierowie Suzuki dokładają wszelkich starań, aby zapewnić jak najcichszą i najbardziej komfortową pracę jednostek zaburtowych. Badania generowanego hałasu, w których udział brały silnik zaburtowyDF200A i rzędowy 4-suwowy silnik zaburtowy o mocy 147kW (200KM) konkurencyjnej marki udowodniły, że to DF200A pracuje ciszej.

Diagram of Quiet Operation

Wielostopniowy wtrysk paliwa

Dostarczenie do cylindra odpowiedniej ilości powietrza ma ogromny wpływ na wydajność jednostki. Praca przy większych prędkościach z reguły wymaga większego dopływu powietrza, a praca przy niższych – mniejszego. Układ Suzuki Multi-Stage Induction korzysta z dwóch kolektorów dolotowych na cylinder, dzięki czemu jest w stanie sprostać wyzwaniu, jakie stanowi dostarczenie do silnika właściwej ilości powietrza. Przy niskich obrotach powietrze dociera do komory spalania przez dłuższy, zakrzywiony kolektor dolotowy zaprojektowany w taki sposób, aby podnieść wydajność procesu spalania i poprawić moment obrotowy. Wraz ze wzrostem obrotów, zawory bezpośrednich kanałów dolotowych otwierają się. Odpowiednia długość i brak oporu umożliwiają dostarczenie do komory silnika większej ilości powietrza, zwiększając tym samym efektywność jego chłodzenia przy wysokich prędkościach obrotowych oraz moc roboczą.

Diagram of Multi-Stage Induction (MSI)

Odsunięty wał napędowy

Zapoczątkowane przez Suzuki rozwiązanie, zakładające użycie w 4-suwowych silnikach zaburtowych odsuniętego wału napędowego, od dawna służy do zmniejszania rozmiarów jednostki. W silnikach zaburtowych Suzuki od modelu DF70A wzwyż wał korbowy znajduje się w przedniej części wała napędowego. Dzięki takiej konfiguracji, środek ciężkości silnika przeniesiony jest do przodu, skutkując lepszym rozkładem ciężaru i większą stabilnością. Przesuwa się również oś mas wirujących, czyli miejsce, w którym powstają drgania – trafia ona nad punkt mocowania silnika, zmniejszając jego wibracje. Silniki te wyposażone zostały także w dwustopniową redukcję przełożenia, zaprojektowaną w taki sposób, aby czerpać maksymalne korzyści z wytwarzanej mocy. Uzyskane ostatecznie największe w swojej klasie przełożenie 2.50:1 pozwoliło uzyskać mocniejszy moment obrotowy, lepsze przyspieszenie oraz wyższą prędkość maksymalną.

32-bitowy komputerowy moduł kontroli silnika

DF200A został wyposażony w 32-bitowy ECM (komputerowy moduł kontroli silnika), który stale monitoruje działanie silnika oraz warunki jego pracy, szczególnie zapłon i układ doprowadzania paliwa. Ten potężny komputer pokładowy monitoruje i przetwarza kluczowe dane gromadzone na bieżąco za pośrednictwem serii czujników, umieszczonych w najważniejszych strefach silnika. Wśród wspomnianych czujników znajdują się czujnik ciśnienia w kolektorze, czujnik położenia wału korbowego, czujnik temperatury powietrza wlotowego, czujnik pozycji biegu, czujnik położenia przepustnicy, czujnik temperatury ścianek cylindra, czujnik położenia zaworów, czujnik temperatury kolektora. Dzięki gromadzonym danym, komputer może precyzyjnie kontrolować zapłon i układ dostarczania paliwa, utrzymując tym samym optymalną jego podaż i iskrę, niezależnie od warunków pracy.

Alternator o dużym natężeniu

Współczesne łodzie wyposażone są w wiele rozwiązań elektronicznych, które dla prawidłowej pracy wymagają określonej mocy. Dlatego właśnie DF200A posiada wbudowany alternator zaprojektowany w taki sposób, aby dostarczać prąd o natężeniu minimum 44A (12V) już przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 1000 obr/min. W normalnych warunkach wytwarza on wystarczającą moc do zapewnienia pracy układów elektroniki morskiej w większości sytuacji.

Diagram of High Output Alternators

Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysku paliwa

Suzuki zapoczątkowało używanie elektronicznego wielopunktowego sekwencyjnego wtrysku paliwa w silnikach czterosuwowych. To zaawansowane i sprawdzone rozwiązanie umożliwia pobieranie z czujników umieszczonych w kluczowych strefach silnika danych, które następnie są przetwarzane i służą do ustalenia optymalnych proporcji mieszanki paliwowo-powietrznej. Gwarantuje to płynniejszy rozruch, maksymalnie wydajną pracę, znaczące obniżenie zużycia paliwa i mniejszą emisję zanieczyszczeń.

Bezkluczykowy System Startowy Suzuki

Bezkluczykowy system startowy Suzuki, dzięki wykorzystaniu pilota zbliżeniowego, po prostu przesyła do systemu kod dostępu, który uruchamia silnik. Tak długo, jak użytkownik posiada przy sobie pilot zbliżeniowy, do odpalenia silnika wystarczy, że będzie znajdował się w odległości jednego metra od panelu sterowniczego, uruchomi przełącznik bezpieczeństwa, włączy przełącznik zasilania i wciśnie guzik. Bezpieczne przechowywanie pilota w kieszeni umożliwia łatwe, bezstresowe korzystanie z łodzi, bez obawy zgubienia kluczyka. Dodatkowo system odstrasza potencjalnych złodziei, uniemożliwiając uruchomienie silnika bez przesłania właściwego kodu. W razie wpadnięcia do wody, pilot nie zatonie, więc łatwo będzie go odzyskać.

Picture of Suzuki Keyless Start System

Izolowany regulator napięcia chłodzony wodą

Chłodzone wodą regulatory napięcia wbudowane w obu jednostkach zaburtowych odprowadzają ciepło do regulatora w celu zwiększenia żywotności silnika. System ładowania akumulatorów, dzięki odpowiedniej izolacji, umożliwia korzystanie z dwóch akumulatorów.
System rozdziela prąd elektryczny na dwa obiegi w taki sposób, aby jak najlepiej zabezpieczać akumulator główny na wypadek wyczerpania się akumulatora dodatkowego.

Skrzynka bezpiecznikowa

Bezpieczniki układu elektrycznego jednostki zaburtowej znajdują się w jednej wspólnej skrzynce bezpiecznikowej umiejscowionej z boku silnika. Rozwiązania sprawia, że silnik z zewnątrz wygląda bardziej estetycznie, a jednocześnie zapewnia wygodny dostęp w razie jego potrzeby.

Diagram of Fuse Box

Układ zapobiegający wychyleniu silnika poza ustalony kąt

Aby zabezpieczyć łódź i silnik przed uszkodzeniami, które mogą wyniknąć wskutek nadmiernego wychylenia jednostki, oba silniki posiadają wbudowany układ zapobiegający nadmiernemu wychyleniu, który uniemożliwia jednostce wychylenie się poza ustalony kąt.

Diagram of Tilt Limit System

Dual Engine Flush Ports

Z czasem nawarstwiające się sól, piasek i zanieczyszczenia mogą blokować przepływ wody przez układ chłodzenia silnika, powodując jego uszkodzenie. Aby temu zapobiec, wyposażyliśmy obie nasze jednostki zaburtowe w dwa porty służące do płukania układu chłodzenia, tym samym maksymalnie upraszczając ten proces. Jeden z portów został umiejscowiony w dolnej części obudowy, a drugi – w przedniej, co gwarantuje łatwy dostęp do układu płukania niezależnie od tego, czy łódź znajduje się na wodzie, czy też na lądzie.

Picture of Dual Engine Flush Ports

Układ wykrywania wody w paliwie

Woda znajdująca się w paliwie może doprowadzić do pogorszenia efektywności procesu spalania, zmniejszenia mocy i powstawania korozji. Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego. Filtr został zaprojektowany w taki sposób, aby użytkownik mógł sprawdzić obecność wody ręcznie.

Picture of Suzuki Water Detecting System

Powłoka antykorozyjna Suzuki

Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System
MODEL DF140BG
Zalecana wysokość pawęży mmL: 508 / X:635
Masa silnika kgL: 182, X: 187
Pojemność skokowa cm32045
Stopień sprężania10,6
Średnica x skok tłoka mm86 x 88
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min5,600-6,200
Typ przepustnicySPC
Układ rozruchowyElektryczny
Rodzaj silnikaDOHC, 16 zaworów
Układ zasilaniaWielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów4
Moc maks. kW 84.6 / 103
SterowanieZdalne
Pojemność miski olejowej5.5 litra
Zalecane paliwoRON91 / AKI87
Układ zapłonowyElektroniczny
Alternator20A/700rpm , 40A/6000rpm
Mocowanie silnikaZawias
Sposób trymowania i odchylaniaTrymowanie i odchylanie elektryczne
Przełożenie2.59:1
Schemat zmiany biegówF-N-R
Wylot spalinPrzez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok)15"-25"(RR), 17"-23"(CR)
MODELDF115BG
Zalecana wysokość pawęży mmL: 508 / X:635
Masa silnika kgL: 190, X: 194
Pojemność skokowa cm32045
Stopień sprężania10,6
Średnica x skok tłoka mm86 x 88
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min5,000-6,000
Typ przepustnicySPC
Układ rozruchowyElektryczny
Rodzaj silnikaDOHC, 16 zaworów
Układ zasilaniaWielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów4
Moc maks. kW 84.6 / 103
SterowanieZdalne
Pojemność miski olejowej5.5 litra
Zalecane paliwoRON91 / AKI87
Układ zapłonowyElektroniczny
Alternator20A/700rpm , 40A/6000rpm
Mocowanie silnikaZawias
Sposób trymowania i odchylaniaTrymowanie i odchylanie elektryczne
Przełożenie2.59:1
Schemat zmiany biegówF-N-R
Wylot spalinPrzez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok)15"-25"(RR), 17"-23"(CR)

Cennik

Model Masa Keyless Start System Technologia Lean Burn Kolor obudowy Cena brutto
DF115BGTL *1 190kg Biały*2 61 000 zł
DF115BGTL *1 190kg Czarny 60 000 zł
DF140BGTL *1 188kg Czarny 63 500 zł
DF140BGTX *1 188kg Czarny 64 500 zł
DF140BGTX *1 188kg Biały*2 65 500 zł
*1Cena nie zawiera zestawów instalacyjnych (manetek, wskaźników, śrub napędowych)
*2Silnik dostępny na zamówienie

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów przedstawionych modeli silników zaburtowych Suzuki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji silnika zaburtowego następuje w umowie jego sprzedaży.

Rekomendowane zestawy instalacyjne dla silników zaburtowych DF140BG/DF115BG

Wybierając silnik zaburtowy warto zadbać o niezbędne akcesoria, takie jak manetka, wskaźniki czy odpowiednia śruba napędowa. Podczas zakupu silnika zaburtowego możecie Państwo skorzystać z porad dealerów Suzuki w zakresie dosępności gotowych zestawów akcesoriów przygotowanych dla poszczególnych kategorii silników. W przypadku chęci skompletowania własnego zestawu polecamy kontakt z dealerem Suzuki.

single_engines_accessory

Zestawy instalacyjne do zastosowań jednosilnikowych


Zestawy instalacyjne dla silników ze sterowaniem elektronicznym

Manetka topowa SPC keyless

Kit manetki topowej KLS


Wyświetlacz wielofunkcyjny


Główna wiązka elektr. 6,5m


Włącznik główny (prostokątny)


Śruba stal nierdzewna (przykładowa)

Promocja: Cena zestawu ze śrubą stalową nierdzewną: 10 700 zł brutto

Cena poprzednia: 12 150 zł brutto **

Cena regularna: 12 771 zł brutto*

* Cena śruby stalowej nierdzewnej waha się od 3 300 do 4 800 zł brutto
** Najniższa cena w ciągu 30 dni przed tą obniżką tj. w okresie od dnia 1.05.2023r (PLN brutto)

Manetka boczna SPC keyless

Kit manetki bocznej KLS


Wyświetlacz wielofunkcyjny


Główna wiązka elektr. 6,5m


Włącznik główny (prostokątny)


Śruba stal nierdzewna (przykładowa)

Promocja: Cena zestawu ze śrubą stalową nierdzewną: 12 950 zł brutto

Cena poprzednia: 14 550 zł brutto **

Cena regularna: 15 326 zł brutto*

* Cena śruby stalowej nierdzewnej waha się od 3 300 do 4 800 zł brutto
** Najniższa cena w ciągu 30 dni przed tą obniżką tj. w okresie od dnia 1.05.2023r (PLN brutto)
twin_engines_accessory

Zestawy instalacyjne do zastosowań dwusilnikowych


Zestawy instalacyjne dla silników ze sterowaniem elektronicznym

Instalacja dwusilnikowa SPC keyless

Kit manetki podwójnej


Wyświetlacz wielofunkcyjny x2


Główna wiązka elektr. 6,5m x2


Włącznik główny (prostokątny)


Śruba stal nierdzewna (przykładowa)

Promocja: Cena zestawu ze śrubami stalowymi nierdzewnymi: 20 400 zł brutto

Cena poprzednia: 22 900 zł brutto **

Cena regularna: 24 201 zł brutto*

* Cena śruby salowej nierdzewnej waha się od 3 300 do 4 800 zł brutto
** Najniższa cena w ciągu 30 dni przed tą obniżką tj. w okresie od dnia 1.05.2023r (PLN brutto)